Login
 

TARGET FIT BODY 8 - Abdomene pentru un stomac plat

3665 vizualizari
TARGET FIT BODY 8 - Abdomene pentru un stomac plat
26-05-2013

Antrenamentul este creat pentru sculptarea abdomenului.

Acest antrenament este foarte eficient deoarece presupune un efort maxim pe o durata de 20- 30 de minute cu pauze scurte. Maxim de rezultate in 20 -30 de minute de antrenament pe zi.

Incalzire: 


Durata antrenament:   20  - 30 minute

 


 

Structura antrenament:
 

Incalzire (4-5 minute)

- Abdomene - ridicarea cutiei toracice de la sol cu bratele la ceafa  ( in pozitie culcat pe spate cu picioarele intinse se ridica cutia toracica de la sol cu bratele la ceafa)

            - 20 repetari

- pauza 20 secunde
 

 

Abdomene - culcat dorsal ridicarea cutiei toracice de la sol cu bratele la ceafa si atingerea genunchiului cu cotul opus

            - 20 repetari

- pauza 20 secunde

Abdomene - culcat dorsal ridicarea cutiei toracice de la sol cu atingerea mainii cu varful piciorului

            - 20 repetari

- pauza 20 secunde

 

Abdomene – culcat dorsal ridicarea picioarelor la 90 grade

 

            - 20 repetari

 

- pauza 20 secunde

 

Abdomene  – culcat dorsal ridicarea cutiei toracice de la sol cu mainile pe genunchi

            - 20 repetari

- pauza 20 secunde

 

-  Abdomene laterale - Culcat dorsal atingerea gleznelor pe exterior (culcat pe spate atingem gleznele pe exterior)

         -  20 repetari pe partea stanga / 20 repetari pe partea dreapta

- pauza 20 secunde
  

Abdomene (lower abs) - Plansa

          - 20 sec

- pauza 20 secunde
  

Se repeta acest circuit de 4  ori si se face o pauza de 30 de secunde intre serii.


 

Comentarii

Romana English
Contact rapid
Google Translate