Login
 

TARGET FIT BODY 4 - antrenament cu sacul de nisip / workout with SAND BAG

2224 vizualizari
TARGET FIT BODY 4 - antrenament cu sacul de nisip / workout with SAND BAG
23-03-2013

Antrenamentul acopera toate grupele mari de muschi si necesita o incalzire serioasa inainte de a incepe.

Acest antrenament este foarte eficient si este recomandat pentru zilele cand nu pute-ti ajunge la sala.

Incalzire: 




Durata antrenament:  15 -20 




Structura antrenament:
 

Incalzire (4-5 minute)

- Rotiri cu sacul deasupra capului 

           - 10 repetari de la stanga spre dreapta/ 10 repatari de la dreapta spre stanga
 

- pauza 30 secunde
 

-Fandari laterale cu sacul de nisip ( cu bara sau cu orice alta greutate, pentru incepatori fara greutate)

            - 10 repetari pe stanga / 10 repatari pe dreapta 
 

- pauza 30 secunde
 

-  Flotari pe un obstacol (am folosit sacul de nisip, pentru avansati se poate folosi o minge, iar pentru in cepatori se pot face flotari fara obstacol)

         - intre 3 si 5 repetari cu ambele palme pe sol, 1 repetare palma stanga pe sol palma dreapta pe obstacol, 1 repatare palma stanga pe obstacol palma dreapta pe sol, si revenim cu ambele palme pe sol se poate repeta circuitul de maxim 4 ori.
 

- pauza 30 secunde
 

- Ramat cu sacul de nisip

            - 10 repetari
 

- pauza 30 secunde
 

- Smuls cu gantera frontal

         - 10 repetari cu mana stanga/ 10 repetari cu mana dreapta
 

- pauza 30 secunde

 

Se repeta acest circuit de 3 ori.

Pentru avansati puteti folosi greutati mai mari, iar pentru incepatori greutati mici sau fara greutate. 

Comentarii

Romana English
Contact rapid
Google Translate