Login
 

TARGET FIT BODY 11- Abdomen + spate - Heavy training

2919 vizualizari
TARGET FIT BODY 11- Abdomen + spate - Heavy training
03-08-2013

 

Antrenamentul este creat special pentru abdomen si spate.

Acest antrenament este foarte eficient deoarece presupune un efort maxim pe o durata de 30 - 40 de minute cu pauze scurte. Maxim de rezultate in 40 de minute de antrenament pe zi.

Durata antrenament: 40 de minute




Structura antrenament: 



Incalzire (4-5 minute)

1. Abdomene - Alergare cu genunchi sus din suspendat de bara (din atarnat de bara se ridica genunchi sus alternativ).
     Pentru incepatori efectuati exercitiul la spalier. 

          - 20 repetari



Pauza 60 de scunde


2.  Spate - Aplecari cu bara pentru lombar (pentru a lucra corect si a evita accidentarile se tine spatele drept si privirea in fata nu spre sol).
     Pentru incepatori folositi bara goala.

          - 10 -15 repetari 



Pauza 60 de secunde


3. Abdomene - Abdomene la bara cu atingerea bari (din atarnat de bara se ridica picioarele sus pana atingi bara, sau daca nu pana ajungi la nielul bari).A se evita balansul in timpul exercitiului.
     Pentru incepatori se poate lucra la spalier sau se pot ridica picioarele la 90 de grade.

         - 5 - 10  repetari 


Pauza 60 de secunde


4. Spate - Extensii lombar la banca ( pe banca se ridica trunchiul cat mai sus, cu mainile intinse in fata, pentru a mentine o pozitie corecta se poate folosi un bat) 
    Pentru incepatori sepoate lucra cu mainile la ceafa.

         - 10 - 15  repetari



Pauza 60 de secunde


5. Abdomene - Abdomene din atarnat cu capul in jos (pe bancuta din atarnat ridicati trunchiul si impingeti mainile in sus). Pentru a efectua corect miscare se poate tine in mana un bat.
    Pentru incepatori se tin mainile la ceafa.

          - 10 - 15 repetari 



Pauza 60 de secunde



6. Spate + Fesieri - Din culcat pe spate se ridica bazinul de la sol cu greutate (discul de 20 kg).
    Pentru incepatori se poate lucra fara greutate.

          
 - 20 de repetari         



Pauza 60 de secunde



Se repeta circuitul de 3 ori.

Pentru mai multe antrenamente, sfaturi in dieta, fitness si sanatate vizitati sectiunea de fitness si dieta din site http://www.target-info.ro/ro/fitness/fitness


Share sau like daca ti-a placut articolul 

 

Comentarii

Romana English
Contact rapid
Google Translate