Login
 

TARGET FIT BODY 10 - Circuit training Abdomen,Coapse,Fese

3101 vizualizari
TARGET FIT BODY 10 - Circuit training Abdomen,Coapse,Fese
29-07-2013

Antrenamentul este creat special pentru zonele cu probleme respectiv abdomen, coapse, fese.

Acest antrenament este foarte eficient deoarece presupune un efort maxim pe o durata de 30 -40 de minute cu pauze scurte. Maxim de rezultate in 40 de minute de antrenament pe zi.

Durata antrenament: 40 de minute




Structura antrenament: 



Incalzire (4-5 minute)

- Abdomene la spalier se ridica picioarele la 90 de grade, spatele trbuie sa fie drept si nu se indoiesc genunchi.

          - 10- 15 repetari



Pauza 30 de scunde


- Exercitii pentru fese cu lantul ( se ridica piciorul in spate cu o greutate, saci de nisip, banda elastica sau lant)

          - 10 -15 repetari pe fiecare picior



Pauza 30 de secunde


- Abdomene laterale pe banca inclinata (cu sau fara greutate)

         - 10 -15 repetari pe fiecare parte (pentru cei avansati se poate folosi si o greutate)


Pauza 30 de secunde


- Fandari pe steper cu greutate (cu ganterele 2*4 kg in functie de nivel)

         - 10 repetari pe fiecare picior



Pauza 30 de secunde


- Abdomene - Rotiri pe verticala cu discul 

          - 5 - 7 repetari de la stanga la dreapta si inca 5-7  repetari de la dreapta la stanga



Pauza 30 de secunde



- Exercitii pentru fese - ridicarea bazinului de la sol cu bara cu greutate 

         
 - 15 - 20 de repetari         



Pauza 30 de secunde



Se repeta circuitul de 3 ori.

Pentru mai multe antrenamente, sfaturi in dieta, fitness si sanatate vizitati sectiunea de fitness si dieta din site http://www.target-info.ro/ro/fitness/fitness


Share sau like daca ti-a placut articolul 

Comentarii

Romana English
Contact rapid
Google Translate