Login
 

Cel mai bine pastrat secret de la tropice.Descopera beneficiile miraculoase ale uleiului de cocos

4916 vizualizari
Cel mai bine pastrat secret de la tropice.Descopera beneficiile miraculoase ale uleiului de cocos
12-08-2013

Cu siguranta ai observat că in ultimii 60 de ani, majoritatea oficialilor din sanatate si mass-media vă spun ca grasimile saturate sunt rele pentru sanatatea ta și conduc la o serie de consecințe negative, inclusiv colesterolul ridicat, obezitate, boli de inima si boala Alzheimer.

Între timp, în aceeași 60 de ani, rata americanilor cu boli de inima, obezitate, colesterolul crescut și Alzheimer a crescut foarte mult.

18 Adevaruri despre apa/ Ce nu stiai despre apa

 

Știați că mai multe studii asupra populatiilor insulare din Pacific, care isi obțin intre 30-60 la sută din aportul lor caloric total din ulei de nucă de cocos complet saturat, si s-a demostrat ca aproape nu exista boli cardiovasculare?

De fapt, toate grasimile saturate nu sunt create (obtinute) la fel.

Cuvântul potrivit aici este "creat", pentru că unele grăsimi saturate sunt obtinute în mod natural, în timp ce alte grăsimi sunt manipulate în mod artificial într-o stare saturată prin procesul numit hidrogenare.

Cum se combina CORECT alimentele, pentru a fi supli si sanatosi

 

Hidrogenarea manipulează uleiuri vegetale și semințe prin adăugarea de atomi de hidrogen in timpul de încălzire a uleiului, producanduse procesul de rancezire,din procesul de îngroșare beneficiaza doar termenul de alabilitate al produselor care ajung pe rafturi si prfiturile producatorilor valabilitate alimente și profiturile corporative - aproape toți experții sunt , hidrogenarea nu face nimic bun pentru sanatatea ta.

Aceste grasimi saturate manipulate sunt, de asemenea, numite trans-grăsimi - și ar trebui evitate ca ciuma. Dar, în cazul în care un tip de grăsimi saturate sunt rele pentru tine, asta înseamnă că toate grasimile saturate sunt rele pentru tine?

Categoric nu!

UIMITOAREA TERAPIE CU APA 

Cel mai bine păstrat secret de la tropice .

Adevărul despre uleiul de nucă de cocos este evident pentru oricine care a studiat starea de sanatate a celor care trăiesc în culturi tropicale native, unde nuca de cocos a fost un aliment de baza al dietei timp de mii de ani.

Înapoi în anii 1930, dr. Weston Price a descoperit locuitori din Pacific ale caror diete erau bogate in nucă de cocos pentru a fi sănătos , in ciuda cantitati mari de grasimi alimentare bolile de inima erau practic inexistente. De asemenea, în 1981, cercetatorii au studiat două comunități polineziene pentru care nucă de cocos a fost sursa de energie termică primară si era folosita pentru a evita bolile cardiovasculare și ca suport in fitness.

Unde erau arterele înfundate și atacurile de cord, de la consumul acestor u" grăsimi saturate "rele"?

Fructul care vindecă cancerul și este de 10.000 de ori mai eficient decat chimioterapia

 

Evident, ulei de nucă de cocos nu a afecatat in rau starea de sanatate a acestor insulari.

Acest lucru poate fi surprinzător pentru tine, sa afli că grăsimea natural saturata din uleiul de nuca de cocos este, de fapt buna pentru tine și oferă o serie de beneficii majore pentru sănătate , cum ar fi:

• Îmbunătățirea sănătății inimii.
• Stimuleaza tiroida.
• Crește metabolismul.
• Promovarea unui corp mai suplu și pierderea în greutate, dacă este necesar.
• Sprijinirea sistemului imunitar.

Cum elimini grasimea ca sa scada colesterolul? 

Uleiul de nucă de cocos chiar are beneficii si asupra pielii atunci cand este aplicat local, si este folosit pentru efectele anti-imbatranire, si de regenerare.

Deci, care sunt secretele de reusita ale uleiului de nucă de cocos s?

Cum face minuni uleiul de cocos în corpul dumneavoastră?

Aproape 50 la suta din grăsimea din uleiul de cocos este un tip rar găsit în natură numit acid lauric, un "miracol", datorita proprietăților sale unice de promovare a sănătății. Organismul transforma acidul lauric în monolaurin, care are proprietati anti-virale, anti-bacteriene etc.

Totul despre apa 

Uleiul de nucă de cocos este, de asemenea, cea mai bogata sursa naturala de acizi grași cu lanț mediu (MCFAs), de asemenea, numiti si trigliceride cu lanț mediu sau MCT. Prin contrast, uleiurile vegetale sau semințele contin acizi grași cu lanț lung (LCFAs), de asemenea, cunoscute sub numele de trigliceride cu catenă lungă sau LCTs.

LCTs sunt molecule mari, astfel încât acestea sunt dificil de procesat pentru corpul si in mare parte sunt depozitate sub forma de grasime.

Dar MCT , fiind mai mici, sunt usor de digerat si imediat transformate de ficat in energie - cum ar fi carbohidrati, dar fără dispozitivul de insulina. MCT stimuleaza de fapt, metabolismul si ajuta organismul sa utilizeze grasimea pentru a crea energie, spre deosebire de stocare
, astfel încât acesta te ajuta de fapt sa slabesti.

20 de Lucruri ciudate din lume adunate

 

Înapoi în anii 1940, fermierii au descoperit acest efect accidental atunci când au încercat, sa foloseasca ulei de nucă de cocos ieftin pentru a îngrășa animalele.

Si nu a functionat!

În schimb, uleiul de nucă de cocos a facut animalele slabe, activ și cu pofta de foame.

Uleiul de cocos s-a demosnstrat ca ajuta la optimizarea greutatii corpului si ca poate reduce dramatic riscul de a dezvolta diabet zaharat de tip 2 . În afară de pierderea în greutate, creșterea ratei metabolice va da mai multa energie, accelereaza vindecarea și îmbunătățeste in general sistemul imunitar.

Și mai multe studii au demonstrat acum ca MCT poate imbunatati performanta fizica sau atletica.

12 Lucruri pe care sigur nu le stiai despre planeta Pamant/Tera

 

Și, în sfârșit, așa cum am discutat deja, uleiul de nucă de cocos este incedibil de bun pentru inima ta.
Adevărul este acesta: grasimi nesaturate sunt principala cauza a bolilor de inima ,prea mult zahăr și alimente prelucrate, nu grasimile saturate obtinute în mod natural, așa cum am fost făcuți să credem.

Uleiul de nucă de cocos în bucătărie.

Personal, folosesc doar două uleiuri in pregatirea mancari.

Primul ulei de măsline, extra-virgin este cel mai bun in grasimi mononesaturate si este ideal pentru dresing in salata. Cu toate acestea, uleiul de măsline nu trebuie să fie utilizat pentru gătit. Datorita structurii sale chimice, caldura face uleiul de măsline sensibil la caldura oxidativ. Deci, pentru gătit, folosesc doart ulei de nucă de cocos .

Beneficiile necunoscute ale frunzelor de smochin in tratamentul diabetului, ulcerului si altor boli

 

Iar grăsimi polinesaturate, care includ uleiuri vegetale comune, cum ar fi uleiul de porumb, de soia, de floarea soarelui, de rapita, sunt absolut cele mai daunatoare uleiuri pentru a gătit .

De ce?

Exista trei motive principale:

1) prepararea hranei in uleiuri Omega-6 vegetale produce o varietate de substante chimice foarte toxice, precum și formeaza grăsimi trans. Prăjirea distruge antioxidanti din ulei, oxidant, de fapt, uleiul cauzează probleme chiar mai pentru corpul tau decat trans-grăsimile.

2) Majoritatea uleiurilor vegetale sunt GM (modificate genetic), inclusiv mai mult de 90 % din soia, porumb și uleiurile canola.

3) Uleiurile vegetale contribuie la supra-abundență de gasimi omega-6 deteriorate in dieta ta. Aproape toată lumea în societatea occidentală consumă mult prea multe grasimi omega-6 - aproximativ de 100 de ori mai mult comparand cu un secol în urmă - și insuficient grasimi omega-3 , ceea ce contribuie la aparitia a numeroase boli cronice degenerative.

Sfaturi cum sa scapi de tantarii, capusele, fluturi si alte insecte care deranjeaza

 

Există o singură sursa de ulei care este suficient de stabil pentru a rezista căldurii de gătit, și că este uleiul de nucă de cocos.

Deci, fă-ți un bine și arunca toate acele " ulei sanatoase," și inlocuiestele cu borcan mare de ulei de nuca de cocos organic care are grija de inima ta.

Share sau Like daca ti-a placut articolul. 

Comentarii

Romana English
Contact rapid
Google Translate